برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE-M3 Stabilizer (Standard Kit)

توضیحات

تثبیت کننده CRANE-M3: کوچکتر، اما نه کمتر قدرتمند

قابل حمل و در عین حال حرفه ای با قابلیت انطباق – که بهترین توصیف CRANE-M3 است. طراحی بدنه جمع و جور و ساختار بهینه بازوی چرخان چسبندگی و تجربه کاربری بهتری را فراهم می کند. CRANE-M3 با نورپردازی دمایی دو رنگ کاملاً جدید و راه حل صوتی حرفه ای، تجربه عکسبرداری عالی را بدون تجهیزات اضافی ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

ساختار فشرده برای نصب با چندین دستگاه

صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی برای کار با یک دست

نور پرکننده داخلی با دمای رنگ دوگانه

سیستم انتشار سریع 4.0 ارتقا یافته است

طراحی جدید و شیک

یک پایه توسعه چند منظوره و راه حل صوتی حرفه ای

شارژ سریع PD 12W

CRANE-M3 360 درجه حرکت، شیب 309 درجه و چرخش 333 درجه در هفت حالت عملیاتی، از جمله حالت‌های Follow، Pan-follow، POV، Vertical، GO، Lock و Vortex ارائه می‌کند و می‌توان آن را به صورت دستی تنظیم کرد و در صورت نیاز تقریباً هشت ساعت کار می‌کند. باتری داخلی 1150 میلی آمپر ساعتی که می تواند با استفاده از کابل USB Type-C موجود شارژ شود و همچنین می توانید هنگام کار با گیمبال با استفاده از پاوربانک گیمبال را تغذیه کنید. صفحه نمایش OLED رنگی حالت عملکرد انتخاب شده، سطح باتری، وضعیت بلوتوث/Wi-Fi و سایر عملکردها را تأیید می کند. علامت‌های مقیاس و قفل‌های حافظه به شما کمک می‌کنند تا دوربین را متعادل کنید و موقعیت تعادل را برای دوربین در حال استفاده قفل کنید.

از طریق Wi-Fi داخلی، گیمبال را می توان با دوربینی که دارای Wi-Fi است که از زوم از راه دور، شاتر و کنترل شروع/توقف ویدئو پشتیبانی می کند، همگام سازی کرد، یا می توانید از کابل کنترل دوربین و استفاده از پورت USB Type-C استفاده کنید. روی صفحه اصلی برای کنترل شاتر دوربین و همچنین تغذیه دوربین. از طریق بلوتوث داخلی، دوربین با دانلود رایگان برنامه تلفن همراه ZY Play برای iOS و Android برای عملکرد بیشتر همگام‌سازی می‌شود. این برنامه کنترل از راه دور بسیاری از عملکردهای گیمبال را ارائه می دهد و دارای ویژگی های فیلم سازی مانند حرکت آهسته، پانوراما و ضبط حرکت آهسته است. چراغ LED یکپارچه به شما امکان می دهد بدون نیاز به نورهای خارجی از نور پرکننده برای سوژه خود استفاده کنید.

جدید

طراحی مد سفید طراحی و تجربه عالی.

کارایی. اندازه یک بطری آب 550 میلی لیتری. سازگار با دوربین های 90% بدون آینه.

تنظیم طراحی آزادسازی سریع سفارشی باتری ها را بدون تعادل مجدد تعویض کنید.

کیفیت تصویر. چراغ پرکننده LED داخلی. 800 لومن

کیفیت صدا. به یک میکروفون حرفه ای وصل شوید

اولین صنعت

کرین M3 با شاسی سفید کاملاً جدید و مدرن که در رنگ‌های مشکی و قرمز برجسته شده است، از نظر بصری چشمگیر است. شیر M3 کوچک اما قدرتمند به اندازه یک بطری آب 550 میلی‌لیتری است، از مواد کامپوزیتی قوی ساخته شده است، طراحی بدنه فشرده، موتورهای بار معکوس و ساختار بازوی چرخشی بهینه شده، چسبندگی و تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌کند.

CRANE M3 که با بیش از 90٪ دوربین های بدون آینه سازگار است، با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است. طراحی گیمبال آزادسازی سریع امکان تبادل سریع بین دوربین های کامپکت، دوربین های DSLR و گوشی های هوشمند و همچنین تعویض باتری را بدون نیاز به تعادل مجدد فراهم می کند. علاوه بر این، اتصال آسان به یک میکروفون حرفه ای از طریق پایه داخلی، نیاز به تعادل مجدد را کاهش می دهد. CRANE-M3 با موتورهای ارتقا یافته خود با گشتاور قوی تر، حرکات پایدار را تضمین می کند و نورپردازی LED دو رنگ داخلی 800 لومن و راه حل صوتی حرفه ای تجربه عکاسی عالی را بدون تجهیزات اضافی به فیلمبرداران حرفه ای ارائه می دهد.

راه اندازی سریع از طریق صفحه نمایش سریع

قابلیت تعویض گرم CRANE M3 به لطف صفحات بهبود یافته آزادسازی سریع TRANSMOUNT، تعادل، مونتاژ و جداسازی آسان تر را امکان پذیر می کند – ایده آل برای فیلمسازان حرفه ای که ممکن است بخواهند از تجهیزات مختلف در یک فیلمبرداری استفاده کنند.

صفحه نمایش جهانی آن نیز دردسر تعادل مجدد گیمبال را پس از تعویض دوربین از بین می برد و تعویض باتری بدون دردسر را تسهیل می کند. برای هر کسی که از رسانه‌های مختلف استفاده می‌کند یا برای ولاگرهایی که به دنبال تغییر از یک گوشی هوشمند به یک دوربین بدون آینه جمع‌وجور هستند، صفحه‌نمایش تغییر سریع «جهانی» به‌صورت استاندارد با CRANE M3 ارائه می‌شود.

هنگامی که صفحه در جای خود قرار گرفت، مکانیسم 3 کلیک CRANE M3 با قفل کردن محورهای شیب، چرخان و پانل، دوربین را به طور ایمن نصب می کند. قفل‌های ردیابی کف دست، طراحی کارآمد از دوربین‌ها محافظت می‌کنند و تثبیت‌کننده و پاسخ‌دهی بهینه را ارائه می‌دهند، به این معنی که فیلم‌برداران می‌توانند بدون نگرانی در مورد دوربین یا لرزش، بر روی کار در دست تمرکز کنند.

M3 دارای قفل و چفت های خلاقانه برای ذخیره سازی است. گیمبال را می توان روی حالت نیمه ذخیره سازی/حافظه کامل تنظیم کرد. هنگامی که با نصب دوربین به حالت نیمه ذخیره‌سازی می‌روید، نیازی به تنظیم بازوی محوری نیست و نیازی به تعادل مجدد در هنگام باز شدن نیست.

یک راه حل فشرده و راحت برای نور و صدا

عکاسی بداهه در نور کم دیگر مشکلی در CRANE M3 نیست. این گیمبال به لطف چراغ پرکننده LED داخلی 800 لومن، که به طور منحصر به فردی از گرمای تولید شده توسط گیمبال تغذیه می‌شود، یک راه‌حل روشنایی طبیعی شدید با کنترل کامل دود و تنظیم دما از طریق چرخ کنترل ارائه می‌دهد. این نور از فناوری خنک کننده پیشرفته برای دفع سریع گرما و در عین حال روشنایی عالی استفاده می کند. مغناطیسی نیز موجود است

لوازم جانبی فیلتر نور برای چراغ های LED، در چهار رنگ مختلف. در حداکثر توان خروجی 6 وات، نور M3s به شرح زیر است: سطوح دمای رنگ: 3000-5400K، روشنایی: نور گرم 650-750، نور سفید 850-950، CRI (شاخص رندر رنگ) 90+.

با پایه داخلی TransMount CRANE M3 که می‌توان میکروفون‌های حرفه‌ای را مستقیماً به آن وصل کرد، مصاحبه‌های زنده روی سم نمی‌تواند آسان‌تر باشد. پایه اتصال میکروفون را از طریق دوربین دور می‌زند، بنابراین نیازی به: کابل‌های اضافی، وزن اضافی روی دوربین و تنظیم گیمبال بیشتر را از بین می‌برد. M3 شامل یک میکروفون شاتگان استاندارد TransMount است، اما پورت صوتی 6.5 میلی‌متری متصل می‌تواند طیف وسیعی از میکروفون‌های سیمی حرفه‌ای را برای عملکرد صدای واضح با الگوهای کاردیوید/هیپرکاردیوئید پشتیبانی کند.

کنترل صفحه لمسی استثنایی و عملکرد با یک دست
CRANE M3 طیف وسیعی از گزینه های کنترل استثنایی را به فیلمساز حرفه ای ارائه می دهد. گیمبال جدید دارای یک گیرنده داخلی در پایه است که می تواند با یک ماژول فرستنده جفت شود تا دوربین های اصلی را به صورت بی سیم از طریق بلوتوث کنترل کند. علاوه بر این، طراحی M3 قابلیت‌های عملکرد ارگونومیک با یک دست را از طریق یک چرخ کنترل جهانی و دکمه‌های جوی استیک که از تنظیمات محور چرخشی، دیافراگم، شاتر و ISO پشتیبانی می‌کند تا دوربین شما را برای گرفتن عکس عالی قرار دهد، به ارمغان می‌آورد.

جدید در سری CRANE یک صفحه نمایش لمسی تعاملی HD تمام رنگی 1.22 اینچی است که امکان تنظیمات پارامتر را در طیف وسیعی از تنظیمات حالت گیمبال (پرتره، حالت گرداب و حالت حرکت) و همچنین سرعت فراهم می کند. نمایشگر بصری نیز وضعیت عملکرد دوربین، اتصال گیمبال و سطح باتری را نشان می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE-M3 Stabilizer (Standard Kit)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE-M3 Stabilizer (Standard Kit)"، کلیک کنید.