برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto MVG300XM Modular Gimbal

توضیحات

بررسی استابلایزر مدولار Manfrotto MVG300XM


گیمبال مدولار MVG300XM Manfrotto با در نظر گرفتن فیلمبرداران، فیلمسازان و سازندگان محتوای مستقل طراحی شده است. ظرفیت بار آن 7.5 پوند است و دارای طراحی مدولار قابل تنظیم است که با اکثر دوربین های CSC و DSLR محبوب کار می کند.

رابط ساده دستگیره چند منظوره الکترونیکی دارای دکمه های A و B است که به کاربران امکان می دهد نقاط تیراندازی را تنظیم کنند که به راحتی و با دقت عکس ها را تکرار کنند. نقاط کنترل و فوکوس بیشتری را ارائه می دهد، به شما امکان می دهد نقاط را در علامت های تنظیم شده وارد کنید و با حرکت محور بازی کنید، دمپر را سفارشی کنید و با منحنی های مختلف کار کنید. صفحه لمسی یکپارچه امکان انتخاب مستقیم حالت های مختلف را با فشار دادن یک نماد در بسیاری از موارد فراهم می کند. نه فقط یک گیمبال معمولی، بلکه یک سر از راه دور – دسته و گیمبال را می توان برای انعطاف بیشتر از هم جدا کرد و امکان کاربردهای زیادی را فراهم می کند. دسته قابل جابجایی به کنترل از راه دور بی سیم سوئیچ می کند.

پیکربندی کلاسیک رهاسازی سریع 501PL و پایه رزوه ای 3/8 اینچ -16 اتصال آسان به سایر تکیه گاه ها را در صورت جدا شدن دسته فراهم می کند. صفحه کوتاه مخصوص 501PL برای نصب دسته پایه GimBoom گنجانده شده است.

سازگاری
برای لیست کامل دوربین ها و لنزهای سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در وب سایت Manfrotto ببینید.
ویژگی های کلیدی
گیمبال و دسته دارای باتری های داخلی هستند تا بتوان از آنها به طور مستقل استفاده کرد و دسته و گیمبال را همزمان شارژ کرد.
دستگیره چند منظوره برای کنترل بیشتر و نقاط فوکوس
عملکرد صفحه نمایش لمسی LCD و جوی استیک برای کار آسان گیمبال، با یا بدون برنامه
حافظه موقعیت متوازن برای هر دو چرخش عمودی و افقی، تنظیمات سریع دوربین را برای نتایج سریع و قابل تکرار از عکسی به عکس دیگر فراهم می کند.
صفحه آزادسازی سریع 501PL با بلوک بالاتر برای دوربین هایی با لنز بلندتر
زمان استفاده 10 ساعت؛ زمان شارژ 2.6 ساعت
بازوی متقاطع قابل گسترش برای سازگاری بیشتر با دوربین
دسته انعطاف پذیر برای عکسبرداری در زوایای مختلف، قابل جابجایی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آسان
پایه مینی سه پایه قابل جابجایی برای نصب آسان گیمبال و استفاده در حالت عمودی
سازگار با مجموعه Manfrotto GimBoom و تمام پایه های موجود در سیستم Manfrotto Move

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto MVG300XM Modular Gimbal" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto MVG300XM Modular Gimbal"، کلیک کنید.