برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto Gimbal 220 Kit

توضیحات

بررسی تثبیت کننده کیت Manfrotto Gimbal 220


کیت گیمبال Manfrotto 220 شامل تثبیت کننده موتوری 3 محوره گیمبال 220، یکی از دو گیمبال است که ورود Manfrotto به دنیای گیمبال را تشکیل می دهد. گیمبال 220 وزنی معادل 4.85 پوند دارد که برای دوربین های بدون آینه جمع و جور ایده آل است و با صفحه نمایش لمسی طراحی شده است. در بسیاری از موارد، تنها با یک لمس آیکون، صفحه لمسی به شما امکان می دهد مستقیماً حالت های مختلف مانند حالت راه اندازی، تایم لپس یا حالت سلفی را وارد کنید. صفحه لمسی همچنین به شما امکان می دهد تقریباً تمام پارامترهای گیمبال را تنظیم کنید، نه اینکه بیشتر به برنامه همراه تکیه کنید. برای تمام تنظیمات دیگر و برای عملکرد از راه دور، برنامه همراه Manfrotto را می توان در دستگاه های iOS و Android استفاده کرد.

کیت گیمبال 220 همچنین شامل یک براکت پایین، صفحه باز کردن سریع، سه پایه کوچک و کابل های شاتر است. دسته زیر شلنگ را می توان برای استفاده از گیمبال برای عکس های مختلف با زاویه پایین وصل کرد و همچنین می تواند به عنوان تکیه گاه اضافی برای تمام زوایای دیگر استفاده شود. می توانید آن را همیشه روشن بگذارید یا برای تنظیم سبک تر آن را خاموش کنید.

گیمبال 220 دارای قفل مستقل در هر محور است تا تعادل اولیه دوربین شما را سریع و آسان کند. شما می توانید قفل یک محور را در یک زمان باز کرده و متعادل کنید. این ویژگی همچنین امکان ذخیره سازی آسان گیمبال را فراهم می کند. گیمبال 220 در حالت عادی تا 7 ساعت و در حالت آماده به کار تا 14 ساعت کار می کند. باتری را می توان از طریق درگاه USB Type-C گیمبال با استفاده از یکی از کابل های همراه و یک شارژر USB اختیاری شارژ کرد.

سیستم آزادسازی سریع از دو صفحه نصب استفاده می کند. دارای پلت فرم داخلی و صفحه بالایی قابل جابجایی است که هر دو از طراحی استاندارد Arca-Swiss هستند. صفحه بالایی را می توان برای حرکت دوربین بین گیمبال و سه پایه یا سایر پشتیبانی های سازگار Arca-Swiss استفاده کرد و در هنگام نصب مجدد دوربین نیازی به تعادل گیمبال نیست.

دوربین های منتخب همچنین می توانند از طریق کابل های موجود به گیمبال متصل شوند تا گردش کار دوربین به گیمبال بدون درز انجام شود. شما می توانید تنظیمات خاص دوربین را مستقیماً از گیمبال تنظیم کنید. گیمبال 220 حالت های قفل، حرکت، دنبال کردن و همه مسیرها را ارائه می دهد و حرکت 360 درجه، شیب 230 درجه و چرخش 360 درجه را ارائه می دهد.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto Gimbal 220 Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین مانفرتو Manfrotto Gimbal 220 Kit"، کلیک کنید.