بررسی بازنگری مناطق نمونه گردشگری در کارگروه بازنگری ضوابط – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

بررسی بازنگری مناطق نمونه گردشگری در کارگروه بازنگری ضوابط - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، احمد تجری، مدیرکل سرمایه‌گذاری مناطق نمونه گردشگری گفت: مجموعه نشست‌های هم‌اندیشی و کارشناسی در قالب کارگروه تدوین و بازنگری ضوابط و آئین‌نامه‌ها، پیش‌نویس بازنگری آئین‌نامه اجرایی نحوه تشکیل و اداره مناطق نمونه گردشگری مصوب ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۴ با مشارکت سرمایه‌گذران بخش خصوصی مناطق نمونه گردشگری، همکاران اداره کل حقوقی وزارت، منتخبی از معاونین سرمایه‌گذاری استان‌ها و کارشناسان ستادی اداره‌کل سرمایه‌گذاری در بازه زمانی سه ماهه تشکیل شده است.

وی افزود: در نشست‌های مذکور پس از بررسی نظام مسائل، آسیب‌شناسی چالش‌ها مناطق نمونه گردشگری بمنظور برون‌رفت از وضعیت فعلی و ارتقا و کارآمدی قانونی و توسعه خدمات گردشگری در دستور کار قرار دارد.

تجری خاطرنشان کرد: همچنین جلسه تکمیلی و جمع‌بندی پیش‌نویس بازنگری آئین‌نامه مورد نظر به میزبانی استان اصفهان تشکیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی بازنگری مناطق نمونه گردشگری در کارگروه بازنگری ضوابط – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی بازنگری مناطق نمونه گردشگری در کارگروه بازنگری ضوابط – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.