با تغییر آرایش به بازی برگشتیم

با تغییر آرایش به بازی برگشتیم

رودخان/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: حریف ما تیم جوان و با انگیزه ای است و و کادر بسیار خوبی دارد، اما در نیمه دوم با تغییر آرایش، از بازی سرعتی آن ها جلوگیری کردیم.

شهداد مرتجی پس از پیروزی برابر نماینده دهدشت در دیداری خانگی، اظهار کرد: تیم دهدشت در نیمه اول ما را تحت فشار قرار داد، اما در نیمه دوم با تغییر آرایش، از بازی سرعتی آن ها جلو گیری کردیم و توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: بازی بعد با گیتی پسند است که دو سال است تشکیل شده است. بازی سختی خواهیم داشت. دو امتیاز این بازی برای ارتقا مهم است.

سرمربی سپاهان بیان کرد: در 6 هفته ابتدایی آسیب زیادی داشتیم، آرام آرام برمی گردند. امیدوارم بتوانیم نتایجی در شان باشگاه کسب کنیم.

مرتجی افزود: فرازبام انتهای جدول است، اما تیم سرعتی و فعالی است. با اینکه روی دفاع شان کار کرده بودیم، اما در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دادند. نیمه دوم در شوت آخر دقت کردیم و بازی را با اختلاف خوبی برنده شدیم.

پایان خبر رودخان 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با تغییر آرایش به بازی برگشتیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با تغییر آرایش به بازی برگشتیم"، کلیک کنید.