انجام بالغ بر ۲۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی وصنعتی استان مرکزی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

انجام بالغ بر ۲۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی وصنعتی استان مرکزی - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، داود قاسمی اظهار کرد: ارزش ریالی تخلفات ناشی از واحدهای صنفی و صنعتی از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در پنج ماهه نخست امسال، ۲۷۶۳۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی این استان انجام که در این راستا ۴۵۲۴ پرونده تعزیری تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌ها هم بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال است، افزود: از این تعداد بازرسی ۳۹۰۰ بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام شده و بالغ بر ۹۷۰ پرونده هم تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: بیشتر تخلفات واحدها در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده که در حوزه بازرسی واحدهای آرد و نان بیشتر پرونده‌ها مربوط به کم‌فروشی و تعطیلی‌های خودسرانه بعضی واحدهاست.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: آمارها نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر بازرسی ۵۰ درصد افزایش و از نظر تعداد پرونده‌ها ۲۹ درصد افزایش داشته است.

قاسمی گفت: در مدت پنج ماه گذشته بیش از هزار گزارش مردمی ثبت شده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام بالغ بر ۲۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی وصنعتی استان مرکزی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام بالغ بر ۲۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی وصنعتی استان مرکزی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.