اقامتگاههای بوم گردی، هتل ها و مدارس آماده اسکان مسافران است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

اقامتگاههای بوم گردی، هتل ها و مدارس آماده اسکان مسافران است - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در حاشیه مانور بزرگ ستاد سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران افزود: در مناطق مختلف استان، دوهزار و 500 تخت برای پذیرش مسافران نوروزی مهیا است.

وی بیان داشت :10 کمیته تخصصی مقدمات لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان را فراهم آورده و فضای همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه های مختلف استان وجود دارد.

طالبی پور تصریح کرد: با هدف آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای استقبال از میهمانان در یاسوج مانور خدمات سفرهای نوروزی برگزار شده و در ایام نوروز با تمام توان در خدمت گردشگران خواهیم بود.

وی افزود: بازدید و آماده سازی و بهسازی مجتمع های خدمات رفاهی، نمازخانه ها و مساجد بین راهی انجام شده و اکیپ های هلال احمر آماده بوده و مراکز اقامتی نیز سامان دهی شده است.

طالبی پور نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و برگزاری جشنواره های سنتی باهدف معرفی آداب و رسوم مردم ویژه ماه مبارک رمضان را از برنامه های ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامتگاههای بوم گردی، هتل ها و مدارس آماده اسکان مسافران است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامتگاههای بوم گردی، هتل ها و مدارس آماده اسکان مسافران است – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.