افتتاح شعبه صرافی در ایلام خدمتی ماندگار برای زایران عتبات است

افتتاح شعبه صرافی در ایلام خدمتی ماندگار برای زایران عتبات است

رودخان/ایلام معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در ایلام در تسهیل کار زوار اربعین و تامین ارز مورد نیاز مسافران نقش مهمی دارد.

دکتر «شهریار عباسی» در گفت وگو با رودخان، با اشاره به افتتاح  شعبه صرافی بانک ملی در ایلام در روزهای اخیر، اظهار کرد: افتتاح این صرافی یک اقدام ماندگار و ارزشمند و فاخر برای بانک ملی در استان ایلام است که زمینه ارایه خدمات ارزنده و ارزشمند در راستای مبادلات تجاری در قالب تامین ارز صنایع، ارز مسافرتی و ارز تجاری را فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: افتتاح این شعبه ارزی، در حوزه توسعه اقتصادی استان و همچنین در راستای تسهیل کار زوار اربعین با توجه به گرانیگاه و در حقیقت خادم زوار اربعین حسینی بودن این استان، در تامین ارز مورد نیاز مسافران و زوار نقش مهمی دارد.

پایان خبر رودخان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح شعبه صرافی در ایلام خدمتی ماندگار برای زایران عتبات است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح شعبه صرافی در ایلام خدمتی ماندگار برای زایران عتبات است"، کلیک کنید.