آیا مصرف سرم لیفت پلک گاتیو بیز محدودیت سنی دارد؟

سرم لیفتینگ صورت گاتیو محصولی بی نظیر از بیزکالا، مناسب افرادی است که نگران چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست خود هستند و می خواهند از مشکلات پوستی پیشگیری کنند. پس از چند دقیقه استفاده از این محصول می توانید تاثیرات فوق العاده آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید.از جمله مشکلاتی که می تواند باعث ایجاد افتادگی پوست شود می توان به عوامل تغذیه ای، کهولت سن، مصرف دخانیات، چاق و لاغر شدن های پشت سرهم و… اشاره کرد.

آیا مصرف سرم لیفت پلک گاتیو بیز محدودیت سنی دارد؟

سرم لیفتینگ صورت گاتیو 30mil

وجود ماده هیالورونیک اسید در سرم لیفتینگ پوست گاتیو تاثیر بی نظیری در چین و چروک ها دارد و همچنین باعث کشیدگی و سفت شدن پوست می شود.این ماده که نوعی هیدروکربن می باشد، به صورت طبیعی در بدن وجود دارد که با افزایش سن تولید آن کم می شود. کمبود این ترکیب شیمیایی آلی باعث افتادگی پوست می شود؛ از این رو باید استفاده موضعی از کرم لیفت پلک گاتیو که حاوی مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید است در دستور کار قرار بگیرد.نقش این ماده چه به صورت طبیعی در بدن و چه به صورت موضعی باعث جذب رطوبت، زمینه ساز بافت همبند در پوست، زیبایی و شادابی پوست می شود.

مزایای استفاده از سرم لیفتینگ دکتر بیز

رطوبت رسانی سریع و قوی به پوست

کاهش چین و چروک های عمقی و سطحی

سفت و کشیده شدن پوست

بهبود بافت سطح روی پوست

از بین رفتن کامل چروک های بسیار ریز

این محصول هیچگونه محدودیت سنی استفاده نداشته و برای پشگیری از بروز افتادگی و چین و چروک پوست می توانید از این محصول زیبایی و مراقبتی استفاده نمایید

ماده اصلی سازنده سرم لیفتینگ گاتیو

این سرم به خاطر تاثیر فوق العاده ای که روی چین و چروک ها دارد و باعث کشیدگی قابل توجه پوست میشود، زمانی که خانم ها حس کنند به خاطر بالا رفتن سن، استعمال دخانیات، چاق و لاغر شدن مکرر و غیره دچار افتادگی پوست شده اند، به سراغ این سرم می روند. خاصیت لیفتینگ سرم مورد نظر، به خاطر وجود ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد. این ماده یک ترکیب شیمیایی آلی و یک هیدروکربن می باشد که به صورت طبیعی در ماتریکس خارجی سلول ها و بافت های بدن تولید می شود.

این ماده تا زمانی که بتواند زمینه ساز بافت همبند پوست شود و مقدار زیادی رطوبت جذب کند، به زیبایی و شادابی پوست کمک خواهد کرد. اما با افزایش سن، میزان تولید هیالورونیک اسید کاهش پیدا می کند و افراد شاهد افتادگی پوست خواهند بود. در این هنگام، استفاده موضعی از سرم لیفتینگ گاتیو که حاوی مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید است، میتواند کمک شایانی به شادابی مجدد پوست کند

طریقه مصرف سرم لیفتینگ گاتیو :

برای اینکه سرم لیفتینگ بعد از دوره مشخص اثربخشی قابل توجه داشته باشد باید آن را به شیوه زیر استفاده کنید:

باید صورت را با آب و شوینده مناسب از آلودگی پاک کنید.

بهتر است صورت را کاملا خشک نمایید.

مقداری سرم را کف دست خود بریزید و آرام روی تمام صورت و گردن ماساژ دهید.

باید اجازه دهید تا سرم لیفتینگ گاتیو جذب پوست شود.

در مرحله آخر می توانید از کرم مرطوب کننده مخصوص مو مناسب پوست خود استفاده کنید.

برای اینکه شاهد اثربخشی هرچه بیشتر این این سرم باشید باید در دوره های اولیه هم صبح هم شب قبل از خواب از سرم لیفتینگ استفاده نمایید.

کرم دور چشم گاتیو چیست؟

کرم دور چشم گاتیو (GATIEAU)، یکی دیگر از محصولات محبوب و مورد توجه قرار گرفتۀ تولید شده توسط این برند آرایشی است. این کرم با توجه به اثربخشی خوب و فواید فوق العاده ای که داشته است در حال حاضر در میان مصرف کنندگانش که بیشتر بانوان هستند، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این کرم در بسته بندی های تیوپی و در حجم 20 میلی لیتری به بازار عرضه شده است.

کرم دور چشم گاتیو، دارای کیفیت بسیار بالایی است و این به دلیل بکار بردن مواد اولیۀ درجه یک و مرغوب در فرمولاسیون منحصربه فرد آن می باشد. این کرم با تاثیرگذاری کم نظیری که از خود نشان داده است از محبوبیت ویژه ای در میان بانوان در سنین مختلف که استفاده کنندگان از این محصول بوده و هستند، برخوردار است. فواید بی نظیر این کرم به علت وجود مادۀ اصلی سازنده کرم دور چشم این برند می باشد جهت مشاهده قیمت کرم گاتیو دور چشم وارد لینک شوید.

ماده اصلی سازنده کرم دور چشم گاتیو

در ترکیبات همۀ کرم های دور چشم معمولاً بایستی میزان مناسبی از مرطوب کننده، ویتامین C و مقداری لایه بردار ضعیف وجود داشته باشد. در فرمولاسیون کرم دور چشم گاتیو (GATIEAU)، علاوه بر مواد ذکر شده، دو ماده اصلی دیگر به نام های پپتاید (Peptide) و سراماید (Ceramide) نیز به میزان قابل توجهی به کار رفته است.

پپتایدها از دو یا چند آمینواسید بهم متصل شده تشکیل شده است که نقش بسیار بسزایی در از بین بردن چین و چروک و جوان به نظر رسیدن پوست دارند. پپتایدها به صورت طبیعی و کم و بیش توسط خود بدن انسان تولید می شوند، اما مقدار آن زیاد نیست و با افزایش سن از میزان تولید آن توسط بدن کاسته می شود. با این حال می توان پپتاید را به صورت موضعی و با استفاده از کرم دور چشم گاتیو به پوست رساند و در نتیجه روند پیری پوست را به شکل معناداری کاهش داد.

سرامایدها نیز در دستۀ لیپیدها و در کلاس اسیدهای چرب طبقه بندی می شوند. سرامایدها از ارکان اصلی تشکیل دهندۀ ساختار پوست هستند. بطوری که بیش از نیمی از ساختار لایۀ بیرونی پوست را تشکیل داده اند. این زنجیرۀ اسید چرب وظیفه دارد تا از پوست بدن انسان مراقبت کند. علاوه بر این مانع از خشکی پوست شده و همانند پپتایدها از آن ها به عنوان یک مادۀ جوان ساز و کُندکنندۀ روند پیری یاد می شود.

سرامایدها بعنوان یک کلاس مهم از اسیدهای چرب، به میزان قابل توجهی در فرمولاسیون کرم دور چشم گاتیو وجود دارند و در کنار مادۀ اصلی دیگر یعنی پپتاید به جوان سازی پوست، حفظ رطوبت کافی، رفع چین و چروک افزایش سن کمک کرده و فواید پرشمار دیگری نیز برای استفاده کننده خواهند داشت

ترکیبات کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو

کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو حاوی ترکیبات زیر است:

رتینول: رتینول یک شکل ویتامین A است که به بهبود تولید کلاژن و کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند.

هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

گلیسرین: گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده است که به نرم شدن پوست کمک می کند.

عصاره آلویه ورا: آلویه ورا یک گیاه دارویی است که به کاهش التهاب و ترمیم پوست کمک می کند.

عصاره برگ زیتون: عصاره برگ زیتون حاوی ترکیباتی است که می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند.

کرم ضد چروک صورت گاتیو با داشتن کوآنزیم q-10 کلاژن ساز است، کلاژن نوعی پروتیین رشته ای است که باعث خاصیت ارتجاعی پوست می شود و با حفظ آب بافت پوستی باعث استحکام پوست شده و از بروز چین و چروک جلوگیری میکند. با افزایش سن روند تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد و همین موضوع باعث افتادگی و بروز چین و چروک پوستی می شود.

نیاسینامید موجود در کرم از پوست محافظت کرده و به رفع تیرگی های ناشی از اشعه ی خورشید کمک می کند. اسیدهای هیدروکسی موجود در کرم نیز با داشتن خاصیت ضدچروک در آبرسانی پوست موثر بوده و از ایجاد خشکی پوستی جلوگیری می کنند. جالب است بدانید که این کرم حاوی آنتی اکسیدان است که از بروز اثرات مضر خورشید بر پوست جلوگیری می کند.

پیشنهاد ما به شما این است که بجای استفاده از روش های پرهزینه و تهاجمی چون لیفت و تزریق از روش کم هزینه، موثر و غیرتهاجمی چون کرم ضد چروک صورت گاتیو استفاده کنید. از خواص کرم ضد چروک گاتیو این است که تغذیه رسانی به پوست را تامین کرده و در صورت مصرف درست زیبایی و جوانی پایداری به شما میدهد.

موارد منع مصرف کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو

اگر به هر یک از شرایط زیر مبتلا هستید، قبل از استفاده از کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو با پزشک خود صحبت کنید:

حساسیت به هر یک از ترکیبات کرم

بارداری یا شیردهی

مشکلات پوستی مانند روزاسه یا اگزما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیا مصرف سرم لیفت پلک گاتیو بیز محدودیت سنی دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیا مصرف سرم لیفت پلک گاتیو بیز محدودیت سنی دارد؟"، کلیک کنید.