آموزش‌های همگانی هلال احمر برای کاهش میزان آسیب‌های جاده‌ای برای اربعین حسینی

آموزش‌های همگانی هلال احمر برای کاهش میزان آسیب‌های جاده‌ای برای اربعین حسینی

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر گفت: آموزش همگانی و تاب‌آوری در برابر مخاطرات هدف برگزاری سمپوزیوم کاهش حوادث ترافیکی است. .

به گزارش رودخان،  پیمان نامدار در پنجمین سمپوزیوم بین المللی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی، گفت: حوادث ترافیکی یک پدیده اجتماعی است و فرآیندهای اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و پزشکی در این امر دخیل هستند.

وی در ادامه بیان کرد: بخشی که در حوزه هلال احمر برای کاهش تصادفات است، آگاهی بخشی به مردم و آموزش و فرهنگ سازی برای کاهش تصادفات است.

نامدار گفت: آموزش همگانی و تاب‌آوری در برابر مخاطرات هدف برگزاری سمپوزیوم کاهش حوادث ترافیکی در برابر مخاطرات برای ارائه خدمات مناسب در زمان مواجهه با حوادث و تصادفات از جمله اهداف هلال احمر در برگزاری این سمپوزیوم است.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر با استفاده از بستر آموزش های همگانی و داوطلبان موجود در این بدنه، تلاش می‌کند مردم در اربعین پیش رو با کمترین میزان آسیب‌های جاده‌ای مواجه شوند و سفر زیارتی خود را انجام دهند.

نامدار ادامه داد: جرایم راهنمایی و رانندگی یکی از اقدامات برای کاهش میزان تلفات و تصادفات رانندگی بود.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر توضیح داد: در مسیر آگاه سازی جامعه با برگزاری این سمپوزیوم ها تلاش می‌کنیم که حجم تصادفات و تلفات رانندگی را مخصوصا در اربعین حسینی کاهش دهیم.

پایان خبر رودخان 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش‌های همگانی هلال احمر برای کاهش میزان آسیب‌های جاده‌ای برای اربعین حسینی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش‌های همگانی هلال احمر برای کاهش میزان آسیب‌های جاده‌ای برای اربعین حسینی"، کلیک کنید.