آمار خیره کننده طارمی با پیراهن پورتو

آمار خیره کننده طارمی با پیراهن پورتو

به گزارش خبرگزاری رودخان؛ مهدی طارمی از سال 2019 در پورتو بازی می کند و در این چند فصل حضورش در تیم پرتغالی نمایش بسیار خوبی داشته و کارنامه او چنین چیزی را اثبات می کند.

به نقل از رودخان این بازیکن ایرانی 201 بار پیراهن پورتو را برتن کرد که نتیجه آن 153 گل و 57 پاس گل بوده و این نشان می دهد که او به طور متوسط در هر بازی یا گل زده یا پاس گل داده است.

طارمی در آخرین بازی خود با پیراهن پورتو در دراگایو موفق به گلزنی شد. او از دقیقه 59 وارد زمین شد و در دقیقه 8+90 گل برتری را برای پورتو به ثمر رساند تا وداع باشکوهی با هواداران داشته باشد.

مهدی طارمی با اینتر به توافق نهایی رسیده و قرارداد امضا کرده است تا فصل بعد با پیراهن روسونری در رقابت های سری A به میدان برود.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار خیره کننده طارمی با پیراهن پورتو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار خیره کننده طارمی با پیراهن پورتو"، کلیک کنید.