آثار اصابت ترقه به تزیینات شاه نشین پل خواجو پاک سازی شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

آثار اصابت ترقه به تزیینات شاه نشین پل خواجو پاک سازی شد - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، هادی الله یاری امروز 27 اسفندماه اظهار داشت: با توجه به اصابت ترقه به سقف شاه نشین ضلع غربی پل تاریخی خواجو اصفهان در فردای روز چهارشنبه آخر سال، گروه مرمتگران امانی با سرعت در محل حاضر و در کمتر از سه ساعت تمامی آثار اصابت ترقه به تزیینات این پل زیبای تاریخی پاک سازی شد.

مدیر پایش پل های تاریخی اصفهان ادامه داد: استادکاران مرمتگر پس از استقرار در محل و بازدید از تزیینات سقف عمارت شاه نشین پل خواجو، با توجه به نیازهای مرمتی به مدت 2 روز اقدام به مرمت تزیینات شاه نشین پل خواجو، فراتر از آسیب های اصابت ترقه کردند، تا این مجموعه تاریخی، زیباتر از هر زمان دیگر در برابر دیدگان گردشگران نوروزی قرار گیرد.

وی افزود: مرمت تزیینات پل خواجو تا پایان روز جاری به پایان می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آثار اصابت ترقه به تزیینات شاه نشین پل خواجو پاک سازی شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آثار اصابت ترقه به تزیینات شاه نشین پل خواجو پاک سازی شد – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.